21.- |
Multimodal Communication in an Early Childhood Bilingual Education Setting: A Social Semiotic Interaction Analysis
Escobar Alméciga, Wilder Yesid1; Brutt Griffler, Janina2
1Universidad El Bosque, Facultad de Educación, Bogotá. Colombia; 2State University of New York, Center for Comparative and Global Studies in Education, Buffalo, Nueva York. Estados Unidos de América
[ Ikala revista de lenguaje y cultura, Colombia, 2022 Vol. 27 Num. 1 Ene-Abr, Pag. 84-104]
|
|
22.- |
|
|
23.- |
Revisión de investigaciones sobre escritura académica para la construcción de un centro de escritura digital en educación superior
ChaverraFernández, Dora Inés1; Calle Álvarez, Gerzon Yair1; Hurtado Vergara, Rubén Darío1; Bolívar Buriticá, Wilson Antonio1
1Universidad de Antioquia, Facultad de Educación, Medellín, Antioquía. Colombia
[ Ikala revista de lenguaje y cultura, Colombia, 2022 Vol. 27 Num. 1 Ene-Abr, Pag. 224-247]
|
|
24.- |
|
|
25.- |
Pronombres en wayuunaiki y español: una mirada contrastive
Viloria Rodríguez, Leonel1; De La Rosa Yacomelo, Johan2; Ramírez González, Rudecindo3; García Segura, Daniela1
1Universidad del Atlántico, Barranquilla, Atlántico. Colombia; 2Universidad del Norte, Barranquilla, Atlántico. Colombia; 3Universidad de la Guajira, Riohacha, La Guajira. Colombia
[ Ikala revista de lenguaje y cultura, Colombia, 2021 Vol. 27 Num. 1 Ene-Abr, Pag. 153-173]
|
|
26.- |
|
|
27.- |
|
|
28.- |
|
|
29.- |
|
|
30.- |
Dual Immersion Digital Instruction: A Theoretical Model for Equitable and Inclusive Classrooms
Solsona Puig, Jordi1; Capdevila Gutiérrez, María1; Rodríguez Valls, Fernando2
1Glendale Unified School District, Glendale, California. Estados Unidos de América; 2California State University, Fullerton, California. Estados Unidos de América
[ Ikala revista de lenguaje y cultura, Colombia, 2021 Vol. 26 Num. 3 Sep-Dic, Pag. 767-782]
|
|
31.- |
|
|
32.- |
|
|
33.- |
|
|
34.- |
|
|
35.- |
|
|
36.- |
|
|
37.- |
|
|
38.- |
|
|
39.- |
|
|
40.- |
|
|