41.- |
|
|
42.- |
Graves, Kathleen. Designing Language Courses: A guide for Teachers. Boston, MA: Heinle & Heinle Publishers, 2000, 308 p
Villalobos, José1
1Universidad de Los Andes, Escuela de Idiomas Modernos, Mérida. Venezuela
[ Entre lenguas, Venezuela, 2005-2006 Núm. 11 Dic-Nov, Pág. 71-72]
|
|
43.- |
|
|
44.- |
|
|
45.- |
|
|
46.- |
Validity of translation in the teaching of English as a foreign language. Epistemological considerations
Batista, Judith1; Arrieta de Meza, Beatriz2
1Universidad del Zulia, Facultad de Humanidades y Educación, Maracaibo, Zulia. Venezuela; 2Universidad del Zulia, Facultad de Ingeniería, Maracaibo, Zulia. Venezuela
[ Entre lenguas, Venezuela, 2005-2006 Núm. 11 Dic-Nov, Pág. 15-25]
|
|
47.- |
|
|
48.- |
|
|
49.- |
|
|
50.- |
|
|
51.- |
Norton, Bonny. Identity and Language Learning. Gender, ethnicity and educational change. Pearson Educational Limited, 2000, 173 p
Mota de Cabrera, Carmen1
1Universidad de Los Andes, Escuela de Idiomas Modernos, Mérida. Venezuela
[ Entre lenguas, Venezuela, 2004-2005 Núm. 10 Dic-Nov, Pág. 101-102]
|
|
52.- |
|
|
53.- |
|
|
54.- |
|
|
55.- |
|
|
56.- |
|
|
57.- |
|
|
58.- |
|
|
59.- |
|
|
60.- |
Zoltan, Dornyei. Teaching and Researching Motivation. Inglaterra: Longman, 2001, 295 p., ISBN 9780582382381
Cruz, Erwin La1
1Universidad de Los Andes, Escuela de Idiomas Modernos, Mérida. Venezuela
[ Entre lenguas, Venezuela, 2003-2004 Núm. 9 Dic-Nov, Pág. 77-78]
|
|