| 61.- |
|
|
| 62.- |
|
|
| 63.- |
The Impact of Mentoring on English Language Teachers: A Case From Argentina
Pérez Berbain, Mercedes1; Payaslian, Lidia2; Sauer Rosas, Anabella3; García, Belén4; La Porta, Agustina4
1ESSARP Training Centre, Buenos Aires. Argentina; 2Instituto Superior del Profesorado "Dr. Joaquín V. González", Buenos Aires. Argentina; 3Universidad Nacional de La Plata, La Plata, Buenos Aires. Argentina; 4IES en Lenguas Vivas Juan Ramón Fernández, Ciudad Autónoma de Buenos Aires. Argentina
[ Profile, Colombia, 2023 Vol. 25 Núm. 1 Ene-Jun, Pág. 49-64]
|
|
| 64.- |
|
|
| 65.- |
|
|
| 66.- |
|
|
| 67.- |
|
|
| 68.- |
|
|
| 69.- |
|
|
| 70.- |
Contextualization of Training Input in Multi-Level Replication and Scaling-up Approach in EFL Teacher-Training
Acosta, Hazel1; Cajas, Diego1; Minchala, Elizabeth2
1Universidad Nacional de Educación, Azogues, Cañar. Ecuador; 2Kansas State University, Manhattan, Kansas. Estados Unidos de América
[ Profile, Colombia, 2022 Vol. 24 Núm. 2 Jul-Dic, Pág. 31-45]
|
|
| 71.- |
|
|
| 72.- |
|
|
| 73.- |
|
|
| 74.- |
|
|
| 75.- |
|
|
| 76.- |
|
|
| 77.- |
|
|
| 78.- |
Self-Efficacy of English Language Teachers With Low and High Curriculum Literacy in Indonesian Schools
Yasin, Burhanuddin1; Kasim, Usman1; Mustafa, Faisal1; Marhaban, Saiful1; Komariah, Endang2
1Syiah Kuala University, Banda Aceh. Indonesia; 2Lampung University, Bandar Lampung. Indonesia
[ Profile, Colombia, 2022 Vol. 24 Núm. 2 Jul-Dic, Pág. 81-97]
|
|
| 79.- |
|
|
| 80.- |
|
|