Infinito en lo pequeño y desarrollo cognitivo: Paradojas y espacios consensuales



Document title: Infinito en lo pequeño y desarrollo cognitivo: Paradojas y espacios consensuales
Journal: Educación matemática
Database: PERIÓDICA
System number: 000169223
ISSN: 0187-8298
Authors: 1
Institutions: 1University of California, Berkeley, California. Estados Unidos de América
Year:
Season: Abr
Volumen: 9
Number: 1
Pages: 20-32
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Educación básica,
Educación media y media superior,
Enseñanza de las matemáticas,
Concepto de infinito,
Iteración,
Desarrollo cognitivo,
Paradoja de Zenón
Keyword: Education,
Basic education,
Secondary education,
Mathematics education,
Infinitum concept,
Iteration,
Cognitive development,
Zeno paradox
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).