El interaccionismo simbólico en educación matemática



Document title: El interaccionismo simbólico en educación matemática
Journal: Educación matemática
Database: PERIÓDICA
System number: 000173101
ISSN: 0187-8298
Authors: 1
2
Institutions: 1Universidad de Granada, Granada. España
2Universidad de Sevilla, Sevilla. España
Year:
Season: Abr
Volumen: 12
Number: 1
Pages: 70-92
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Didáctica,
Investigación educativa,
Interaccionismo simbólico,
Aprendizaje,
Significado,
Teoría de situaciones,
Enseñanza de las matemáticas
Keyword: Education,
Didactics,
Educational research,
Symbolic interactionism,
Learning,
Meaning,
Situation theory,
Mathematics education
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).