Alumnos que resuelven, alumnos que explican: análisis de explicaciones durante la resolución de un problema de Física



Document title: Alumnos que resuelven, alumnos que explican: análisis de explicaciones durante la resolución de un problema de Física
Journal: Revista de enseñanza de la física
Database: PERIÓDICA
System number: 000329458
ISSN: 0326-7091
Authors: 1
1
2
Institutions: 1Universidad Nacional de Córdoba, Instituto de Física Enrique Gaviola, Córdoba. Argentina
2Universidad Nacional de Córdoba, Escuela Superior de Comercio Manuel Belgrado, Córdoba. Argentina
Year:
Season: Dic
Volumen: 22
Number: 2
Pages: 7-16
Country: Argentina
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Física y astronomía,
Educación
Keyword: Física,
Educación media y media superior,
Enseñanza-aprendizaje,
Explicación,
Problemas
Keyword: Physics and astronomy,
Education,
Physics,
Secondary education,
Teaching-learning,
Explanation,
Problems
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).