A nomeacao de figuras como facilitadora do ler e escrever em criancas com dificuldade de aprendizagem



Document title: A nomeacao de figuras como facilitadora do ler e escrever em criancas com dificuldade de aprendizagem
Journal: Psicologia : Teoria e pratica
Database: CLASE
System number: 000238963
ISSN: 1516-3687
Authors: 1
Institutions: 1Universidade Federal de Santa Catarina, Florianopolis, Santa Catarina. Brasil
Year:
Season: Ene-Jun
Volumen: 7
Number: 1
Pages: 107-126
Country: Brasil
Language: Portugués
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Psicología
Keyword: Pedagogía,
Psicología educativa,
Figuras,
Nombres,
Lectura,
Escritura,
Niños,
Problemas de aprendizaje,
Equivalencia,
Exclusión
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).