Uso de la hoja de cáculo como estrategia didáctica en la enseñanza de la química de los equilibrios iónicos en solución



Document title: Uso de la hoja de cáculo como estrategia didáctica en la enseñanza de la química de los equilibrios iónicos en solución
Journal: Paradigma (Maracay)
Database: CLASE
System number: 000255243
ISSN: 1011-2251
Authors: 1

Institutions: 1Universidad Nacional Experimental de los Llanos Centrales "Rómulo Gallegos", San Juan de los Morros, Estado Guárico. Venezuela
Year:
Season: Dic
Volumen: 25
Number: 2
Pages: 227-264
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Pedagogía,
Didáctica,
Hoja de cálculo,
Estrategia didáctica,
Química,
Equilibrios iónicos,
Método de Newton-Raphson,
Sistemas químicos complejos
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).