Una propuesta metodológica para la formación de profesores de matemáticas, utilizando nuevas tecnologías



Document title: Una propuesta metodológica para la formación de profesores de matemáticas, utilizando nuevas tecnologías
Journal: Paradigma (Maracay)
Database: CLASE
System number: 000271260
ISSN: 1011-2251
Authors: 1
2
Institutions: 1Universidade Luterana do Brasil, Canoas, Rio Grande do Sul. Brasil
2Universidad de La Laguna, Tenerife, Santa Cruz de Tenerife. España
Year:
Season: Jun
Volumen: 27
Number: 1
Pages: 209-223
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Ciencias de la computación,
Educación,
Matemáticas
Keyword: Pedagogía,
Matemáticas puras,
Matemáticas,
Profesores,
Formación docente,
Nuevas tecnologías,
Software educativo,
Constructivismo,
Aprendizaje colaborativo,
Aprendizaje significativo,
Enseñanza
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).