Aporte a la comprensión y análisis de la enseñanza de la historia por parte de los integrantes de la cohorte 2001-2 de la maestría en educación, mención enseñanza de la historia UPEL-Maracay



Document title: Aporte a la comprensión y análisis de la enseñanza de la historia por parte de los integrantes de la cohorte 2001-2 de la maestría en educación, mención enseñanza de la historia UPEL-Maracay
Journal: Paradigma (Maracay)
Database: CLASE
System number: 000349332
ISSN: 1011-2251
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Pedagógica Experimental Libertador, Departamento de Ciencias Sociales, Maracay, Aragua. Venezuela
Year:
Season: Jun
Volumen: 24
Number: 1
Pages: 153-175
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo
Disciplines: Educación,
Historia
Keyword: Educación superior,
Didáctica,
Enseñanza-aprendizaje,
Enseñanza de la historia,
Cuento,
Estrategias de aprendizaje
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).