Metodología para la evaluación de la calidad del servicio y su aplicación en una empresa de servicios infrormáticos



Document title: Metodología para la evaluación de la calidad del servicio y su aplicación en una empresa de servicios infrormáticos
Journal: Ingeniería industrial
Database: PERIÓDICA
System number: 000215819
ISSN: 0258-5960
Authors: 1
Institutions: 1Instituto Superior Politécnico "José Antonio Echeverría", Facultad de Ingeniería, La Habana. Cuba
Year:
Volumen: 24
Number: 2
Pages: 26-33
Country: Cuba
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Aplicado
Disciplines: Ingeniería
Keyword: Ingeniería industrial,
Evaluación,
Servicios de información,
Calidad de software
Keyword: Engineering,
Industrial engineering,
Evaluation methods,
Information services,
Software quality
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).