El andamiaje instruccional como activador de procesos metacognitivos durante el aprendizaje de lenguas extranjeras



Document title: El andamiaje instruccional como activador de procesos metacognitivos durante el aprendizaje de lenguas extranjeras
Journal: Entre lenguas
Database: CLASE
System number: 000316120
ISSN: 1316-7189
Authors: 1
1
Institutions: 1Universidad del Zulia, Facultad de Humanidades y Educación, Maracaibo, Zulia. Venezuela
Year:
Season: Ene-Dic
Volumen: 13
Pages: 43-55
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Didáctica,
Metacognición,
Constructivismo,
Enseñanza,
Lenguas extranjeras,
Autonomía del aprendiz
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).