Percebendo o corpo que aprende: consideracoes teoricas e indicadores para avaliacao da linguagem nao-verbal de escolares do 1º. Ciclo do ensino fundamental



Document title: Percebendo o corpo que aprende: consideracoes teoricas e indicadores para avaliacao da linguagem nao-verbal de escolares do 1º. Ciclo do ensino fundamental
Journal: Ensaio : avaliacao e politicas publicas em educacao
Database: CLASE
System number: 000250638
ISSN: 0104-4036
Authors:


Year:
Season: Oct-Dic
Volumen: 12
Number: 45
Pages: 995-1012
Country: Brasil
Language: Portugués
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Psicología
Keyword: Educación básica,
Desarrollo psicológico,
Indicadores,
Evaluación,
Lenguaje no verbal,
Escolares,
Primer año,
Niños
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).