Relación entre la autorregulación y la comprensión de textos escritos



Document title: Relación entre la autorregulación y la comprensión de textos escritos
Journal: Educación y ciencia
Database: CLASE
System number: 000329357
ISSN: 0188-3364
Authors: 1
2
3
1
Institutions: 1Universidad Autónoma de Yucatán, Facultad de Psicología, Mérida, Yucatán. México
2Universidad Autónoma de Yucatán, Facultad de Educación, Mérida, Yucatán. México
3Centro Educativo Latino, Mérida, Yucatán. México
Year:
Season: Ene-Jun
Volumen: 10
Number: 19
Pages: 35-44
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Pedagogía,
Aprendizaje,
Autorregulación,
Textos escritos,
Comprensión de lectura,
México
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).