El origen de las dificultades y de las concepciones alternativas de los alumnos en relación con el equilibrio químico



Document title: El origen de las dificultades y de las concepciones alternativas de los alumnos en relación con el equilibrio químico
Journal: Educación química
Database: PERIÓDICA
System number: 000249495
ISSN: 0187-893X
Authors: 1
2
Institutions: 1Universidad Nacional del Comahue, Bariloche, Río Negro. Argentina
2Universidad Complutense de Madrid, Facultad de Educación, Madrid. España
Year:
Season: Feb-Abr
Volumen: 16
Pages: 159-166
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Educación,
Química
Keyword: Didáctica,
Investigación educativa,
Origen,
Dificultades,
Alumnos,
Equilibrio químico,
Enseñanza
Keyword: Education,
Chemistry,
Didactics,
Educational research,
Origin,
Difficulties,
Students,
Chemical equilibrium,
Teaching
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).