Recursos intuitivos que favorecen la adición de fracciones: Estudio de caso



Document title: Recursos intuitivos que favorecen la adición de fracciones: Estudio de caso
Journal: Educación matemática
Database: PERIÓDICA
System number: 000154997
ISSN: 0187-8298
Authors: 1
Institutions: 1Instituto Politécnico Nacional, Centro de Investigación y de Estudios Avanzados, México, Distrito Federal. México
Year:
Volumen: 9
Number: 3
Pages: 5-17
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Matemáticas
Keyword: Educación básica,
Matemáticas aplicadas,
Números fraccionarios,
Suma de números,
Algoritmos,
Enseñanza
Keyword: Education,
Mathematics,
Basic education,
Applied mathematics,
Fraction numbers,
Number sume,
Algorithms,
Teaching
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).