El papel de las hipótesis estadísticas en los contrastes: Concepciones y dificultades de aprendizaje



Document title: El papel de las hipótesis estadísticas en los contrastes: Concepciones y dificultades de aprendizaje
Journal: Educación matemática
Database: PERIÓDICA
System number: 000166254
ISSN: 0187-8298
Authors: 1
Institutions: 1Universidad de Granada, Granada. España
Year:
Season: Ago
Volumen: 9
Number: 2
Pages: 5-20
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Matemáticas
Keyword: Didáctica,
Educación superior,
Matemáticas aplicadas,
Hipótesis estadística,
Aprendizaje,
Prueba de hipótesis
Keyword: Education,
Mathematics,
Didactics,
Higher education,
Applied mathematics,
Statistical hypothesis,
Learning,
Hypothesis testing
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).