Duval, Raymond. Argumentar, demostrar, explicar: ¿continuidad o ruptura cognitiva?, México D.F.: Grupo Editorial Iberoamérica, Serie Pitágora Editrice Bologna. 1999



Document title: Duval, Raymond. Argumentar, demostrar, explicar: ¿continuidad o ruptura cognitiva?, México D.F.: Grupo Editorial Iberoamérica, Serie Pitágora Editrice Bologna. 1999
Journal: Educación matemática
Database: PERIÓDICA
System number: 000174257
ISSN: 0187-8298
Authors:
Year:
Season: Ago
Volumen: 12
Number: 2
Pages: 149-151
Country: México
Language: Español
Document type: Reseña de libro
Approach: Descriptivo
Disciplines: Educación
Keyword: Educación media y media superior,
Educación superior,
Enseñanza de las matemáticas,
Argumentación,
Lenguaje natural,
Razonamiento matemático,
Demostración,
Duval, Raymond
Keyword: Education,
Higher education,
Secondary education,
Mathematics education,
Argumentation,
Natural language,
Mathematical reasoning,
Demonstration,
Duval, Raymond
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).