Significado y comprensión de un teorema estadístico: elementos básicos en el desarrollo profesional del profesor para una buena enseñanza



Document title: Significado y comprensión de un teorema estadístico: elementos básicos en el desarrollo profesional del profesor para una buena enseñanza
Journal: Boletín de investigación educacional
Database: CLASE
System number: 000224603
ISSN: 0717-2494
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Católica de la Santísima Concepción, Concepción. Chile
Year:
Volumen: 19
Number: 1
Pages: 227-244
Country: Chile
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Educación,
Literatura y lingüística
Keyword: Pedagogía,
Semántica y semiótica,
Significado,
Enseñanza,
Teoremas estadísticos,
Comprensión,
Formación docente,
Profesores
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).