161.- |
|
|
162.- |
|
|
163.- |
|
|
164.- |
|
|
165.- |
|
|
166.- |
|
|
167.- |
|
|
168.- |
|
|
169.- |
|
|
170.- |
|
|
171.- |
|
|
172.- |
|
|
173.- |
|
|
174.- |
Virtue: A Necessary Component of Ethical Administration
Fontrodona Felip, Joan1; Rodríguez Sedano, Alfredo2; Guillén Parra, Manuel3
1Universidad de Navarra, Pamplona, Navarra. España; 2Universidad de Navarra, Facultad de Filosofía y Letras, Pamplona, Navarra. España; 3Universidad de Valencia, Departamento de Dirección de Empresas, Valencia. España
[ Educación y educadores, Colombia, 2011 Vol. 14 Num. 2 May-Ago, Pàg. 413-423]
|
|
175.- |
A Teacher Training Experience Based on Work with Communities in California
Rodríguez Valls, Fernando1; Montes, Adonay Antonio2
1South Dakota State University, Los Angeles, California. Estados Unidos de América; 2University of La Verne, School Counselor Preparation Program, Los Angeles, California. Estados Unidos de América
[ Educación y educadores, Colombia, 2011 Vol. 14 Num. 1 Ene-Abr, Pàg. 105-118]
|
|
176.- |
|
|
177.- |
|
|
178.- |
|
|
179.- |
Estilo cognitivo y logro académico
López Vargas, Omar1; Camargo Uribe, Angela2; Hederich Martínez, Christian3
1Universidad Pedagógica Nacional, Facultad de Educación, Bogotá. Colombia; 2Universidad Pedagógica Nacional, Departamento de Lenguas, Bogotá. Colombia; 3Universidad Pedagógica Nacional, Departamento de Psicopedagogía, Bogotá. Colombia
[ Educación y educadores, Colombia, 2011 Vol. 14 Num. 1 Ene-Abr, Pàg. 67-82]
|
|
180.- |
|
|