161.- |
|
|
162.- |
Rhetorical, Metacognitive, and Cognitive Strategies in Teacher Candidates' Essay Writing
Díaz Larenas, Claudio1; Ramos Leiva, Lucía2; Ortiz Navarrete, Mabel3
1Universidad de Concepción, Concepción. Chile; 2Universidad Católica del Norte, Antofagasta. Chile; 3Universidad Católica de la Santísima Concepción, Concepción. Chile
[ Profile, Colombia, 2017 Vol. 19 Núm. 2 Jul-Dic, Pág. 87-100]
|
|
163.- |
|
|
164.- |
|
|
165.- |
|
|
166.- |
|
|
167.- |
|
|
168.- |
|
|
169.- |
|
|
170.- |
|
|
171.- |
|
|
172.- |
|
|
173.- |
|
|
174.- |
|
|
175.- |
|
|
176.- |
|
|
177.- |
Aligning English Language Testing With Curriculum
Palacio, Marcela1; Gaviria, Sandra1; Brown, James Dean2
1Universidad EAFIT, Medellín, Antioquia. Colombia; 2University of Hawaii, Honolulu, Hawai. Estados Unidos de América
[ Profile, Colombia, 2016 Vol. 18 Núm. 2 Jul-Dic, Pág. 63-77]
|
|
178.- |
|
|
179.- |
Exploring University Teacher Perceptions About Out-of-Class Teamwork
Ruiz Esparza Barajas, Elizabeth1; Medrano Vela, Cecilia Araceli2; Karim Zepeda Huerta, Jesús Helbert3
1Universidad de Sonora, Hermosillo, Sonora. México; 2Universidad de Juárez del Estado de Durango, Durango. México; 3Universidad Autónoma de Nayarit, Tepic, Nayarit. México
[ Profile, Colombia, 2016 Vol. 18 Núm. 2 Jul-Dic, Pág. 29-45]
|
|
180.- |
|
|