Una aproximación social-cognitiva al estudio de la coeducación y los comportamientos de disciplina en las clases de educación física



Document title: Una aproximación social-cognitiva al estudio de la coeducación y los comportamientos de disciplina en las clases de educación física
Journal: SOCIOTAM. Revista internacional de ciencias sociales y humanidades
Database: CLASE
System number: 000411902
ISSN: 1405-3543
Authors: 1
1
1
1
1
2
Institutions: 1Universidad de Extremadura, Facultad de Ciencias del Deporte, Cáceres. España
2Universidad de Sevilla, Facultad de Ciencias de la Educación, Sevilla. España
Year:
Season: Jul-Dic
Volumen: 11
Number: 2
Pages: 43-64
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Educación física,
Sociología de la educación,
Motivación de logro,
Orientación educativa,
Disciplina escolar,
Estereotipos de género
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).