Efectos de instrucciones y puntos contingentes sobre la originalidad del rendimiento académico a nivel universitario



Document title: Efectos de instrucciones y puntos contingentes sobre la originalidad del rendimiento académico a nivel universitario
Journal: Revista mexicana de análisis de la conducta
Database: CLASE
System number: 000388845
ISSN: 0185-4534
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional Autónoma de México, Facultad de Psicología, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Dic
Volumen: 5
Number: 2
Pages: 195-214
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo
Disciplines: Psicología,
Educación
Keyword: Psicología educativa,
Educación superior,
Universidades,
Estudiantes,
Creatividad,
Rendimiento escolar
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).