Las interacciones entre iguales en clase de matemáticas. Consideraciones acerca del principio de complementariedad en educación matemática



Document title: Las interacciones entre iguales en clase de matemáticas. Consideraciones acerca del principio de complementariedad en educación matemática
Journal: Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa
Database: CLASE
System number: 000283178
ISSN: 1665-2436
Authors: 1
Institutions: 1Universidad de La Laguna, Departamento de Análisis Matemático, Tenerife, Santa Cruz de Tenerife. España
Year:
Season: Jul
Volumen: 5
Number: 2
Pages: 199-216
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Investigación educativa,
Didáctica,
Matemáticas,
Principio de complementaridad,
Piaget, Jean,
Vygotsky, Lev Semionovich,
Interacciones entre iguales
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).