Conrad, Dianne; Openo, Jason. Assessment strategies for online learning. Engagement and authenticity. Edmonton: Athabasca University Press, 2018, ISBN:978-1-77199-233-6



Document title: Conrad, Dianne; Openo, Jason. Assessment strategies for online learning. Engagement and authenticity. Edmonton: Athabasca University Press, 2018, ISBN:978-1-77199-233-6
Journal: Revista Latinoamericana de Difusión Científica
Database: CLASE
System number: 000508924
ISSN: 2711-0494
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Privada del Norte, Lima. Perú
Year:
Season: Jul-Dic
Volumen: 3
Number: 5
Pages: 105-108
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Reseña de libro
Approach: Divulgación
Disciplines: Educación
Keyword: Evaluación educativa,
Educación en línea,
Estrategias educativas,
Enseñanza-aprendizaje,
Ciencias sociales,
Humanidades,
E-learning
Full text: http://www.difusioncientifica.info/index.php/difusioncientifica/article/view/36/75