El debate grupal como estrategia de enseñanza y aprendizaje de laboratorio clínico para técnicos auxiliares en enfermería



Document title: El debate grupal como estrategia de enseñanza y aprendizaje de laboratorio clínico para técnicos auxiliares en enfermería
Journal: Revista docencia universitaria
Database: CLASE
System number: 000381785
ISSN: 0123-7969
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Industrial de Santander, Centro para el Desarrollo de la Docencia, Bucaramanga, Santander. Colombia
Year:
Season: Nov
Volumen: 7
Pages: 272-272
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Nota breve o noticia
Approach: Descriptivo
Disciplines: Educación
Keyword: Currículo,
Didáctica,
Educación técnica,
Enseñanza-aprendizaje,
Aprendizaje significativo,
Autorregulación,
Evaluación educativa,
Trabajo grupal,
Laboratorio clínico
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).