Cuando el aprendizaje de las ciencias implica un cambio en el modo de conocer : el caso del color



Document title: Cuando el aprendizaje de las ciencias implica un cambio en el modo de conocer : el caso del color
Journal: Revista de enseñanza de la física
Database: PERIÓDICA
System number: 000344303
ISSN: 0326-7091
Authors: 1
2
3
Institutions: 1Universidade de Sao Paulo, Instituto de Fisica de Sao Carlos, Sao Carlos, Sao Paulo. Brasil
2Universidad Nacional de Tucumán, Facultad de Ciencias Exactas y Tecnología, San Miguel de Tucumán, Tucumán. Argentina
3Universidad Autónoma de Madrid, Departamento de Psicología Básica, Madrid. España
Year:
Season: Oct
Volumen: 21
Number: 1
Pages: 11-27
Country: Argentina
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Educación,
Física y astronomía
Keyword: Investigación educativa,
Cambio conceptual,
Aprendizaje,
Epistemología,
Ontología,
Color
Keyword: Education,
Physics and astronomy,
Educational research,
Conceptual change,
Learning,
Epistemology,
Ontology,
Color
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).