Algunas aportaciones del análisis de tarea al estudio del desarrollo cognitivo. El caso del aprendizaje de la matemática en el bachillerato



Document title: Algunas aportaciones del análisis de tarea al estudio del desarrollo cognitivo. El caso del aprendizaje de la matemática en el bachillerato
Journal: Revista de educación y desarrollo
Database: CLASE
System number: 000351549
ISSN: 1665-3572
Authors: 1
1
Institutions: 1Universidad de Guadalajara, Centro de Estudios sobre Aprendizaje y Desarrollo, Guadalajara, Jalisco. México
Year:
Season: Jul-Sep
Number: 5
Pages: 47-54
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Matemáticas
Keyword: Educación media y media superior,
Enseñanza de las matemáticas,
Algebra,
Enseñanza-aprendizaje
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).