A praxis docente na utilizacao de metodos no processo de alfabetizacao: constructivismo ou metodo fonico?



Document title: A praxis docente na utilizacao de metodos no processo de alfabetizacao: constructivismo ou metodo fonico?
Journal: Revista ciencias humanas (Taubate)
Database: CLASE
System number: 000246994
ISSN: 1415-742X
Authors: 1
1
Institutions: 1Universidade de Taubate, Departamento de Ciencias Sociais e Letras, Taubate, Sao Paulo. Brasil
Year:
Season: Jul-Dic
Volumen: 10
Number: 2
Pages: 143-149
Country: Brasil
Language: Portugués
Document type: Artículo
Approach: Aplicado, descriptivo
Disciplines: Educación
Keyword: Sociología de la educación,
Encuestas,
Taubate,
Brasil,
Alfabetización,
Modelo constructivista,
Método fónico
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).