Tendencias actuales en la medición de la satisfacción de los clientes internos. Una propuesta para su estudio



Document title: Tendencias actuales en la medición de la satisfacción de los clientes internos. Una propuesta para su estudio
Journal: Retos turísticos
Database: CLASE
System number: 000240210
ISSN: 1681-9713
Authors: 1

2

3
Institutions: 1Universidad de Matanzas, Matanzas. Cuba
2Universidad Central "Marta Abreu" de Las Villas, Santa Clara, Villa Clara. Cuba
3Universidad de Matanzas, Matanzas. Cuba
Year:
Volumen: 3
Number: 3
Pages: 2-7
Country: Cuba
Language: Español
Document type: Ensayo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Economía
Keyword: Empresas,
Clientes,
Satisfacción,
Medición
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).