Los retos de la alfabetización: cómo comprender lo que se lee cuando aún no se ha comprendido del todo a leer



Document title: Los retos de la alfabetización: cómo comprender lo que se lee cuando aún no se ha comprendido del todo a leer
Journal: Psicopedagogia
Database: CLASE
System number: 000242071
ISSN: 0103-8486
Authors: 1
Institutions: 1Universidad de Salamanca, Salamanca. España
Year:
Volumen: 20
Number: 62
Pages: 116-127
Country: Brasil
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Pedagogía,
Alfabetización,
Comprensión de lectura,
Palabras,
Reconocimiento,
Lectura conjunta
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).