Consideraciones paradigmáticas para la formación docente en un país sin proyecto nacional



Document title: Consideraciones paradigmáticas para la formación docente en un país sin proyecto nacional
Journal: Planiuc
Database: CLASE
System number: 000147109
ISSN: 0253-6617
Authors: 1
Institutions: 1Instituto Pedagógico de Maracay, Maracay, Aragua. Venezuela
Year:
Season: Ene-Dic
Volumen: 14
Number: 22
Pages: 189-197
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Ensayo
Approach: Analítico, crítico
Disciplines: Educación
Keyword: Sociología de la educación,
Pedagogía,
Educación superior,
Formación docente,
Venezuela,
Profesores
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).