La teoría de acción y su incidencia en los niveles de aprendizaje de la organización y de los actores en la escuela básica rural venezolana



Document title: La teoría de acción y su incidencia en los niveles de aprendizaje de la organización y de los actores en la escuela básica rural venezolana
Journal: Paradigma (Maracay)
Database: CLASE
System number: 000270727
ISSN: 1011-2251
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Pedagógica Experimental Libertador, Barquisimeto, Lara. Venezuela
Year:
Season: Jun
Volumen: 26
Number: 1
Pages: 137-168
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Educación básica,
Sistemas educativos,
Historia y filosofía de la educación,
Venezuela,
Aprendizaje organizacional,
Teoría de acción,
Teoría explícita
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).