Criterios e indicadores que definen la calidad de la función de investigación en la UPEL, caso Instituto Pedagógico de Maracay



Document title: Criterios e indicadores que definen la calidad de la función de investigación en la UPEL, caso Instituto Pedagógico de Maracay
Journal: Paradigma (Maracay)
Database: CLASE
System number: 000349324
ISSN: 1011-2251
Authors: 1
1
Institutions: 1Universidad Pedagógica Experimental Libertador, Maracay, Aragua. Venezuela
Year:
Season: Jun
Volumen: 24
Number: 1
Pages: 7-36
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Divulgación
Disciplines: Educación
Keyword: Educación de posgrado,
Educación superior,
Investigación educativa,
Calidad educativa,
Metodología,
Investigación,
Organizaciones sociales,
Venezuela,
Currículo
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).