Actitudes hacia la incorporación de la calculadora gráfica y la modelización en la enseñanza de las matemáticas



Document title: Actitudes hacia la incorporación de la calculadora gráfica y la modelización en la enseñanza de las matemáticas
Journal: Paradigma (Maracay)
Database: CLASE
System number: 000349909
ISSN: 1011-2251
Authors: 1
2
2
Institutions: 1Universidad de Carabobo, Núcleo de Investigación en Educación Matemática "Dr. Emilio Medina", Valencia, Carabobo. Venezuela
2Universidad de Granada, Granada. España
Year:
Season: Dic
Volumen: 24
Number: 2
Pages: 29-56
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Divulgación
Disciplines: Educación,
Matemáticas
Keyword: Educación superior,
Didáctica,
Investigación educativa,
Enseñanza-aprendizaje,
Calculadora gráfica,
Programas educativos,
Calidad educativa,
Evaluación educativa,
Innovación,
Algebra,
Modelos matemáticos,
Enseñanza de las matemáticas
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).