La identidad nacional como un determinate de las decisiones de consumo: una aproximación teórica



Document title: La identidad nacional como un determinate de las decisiones de consumo: una aproximación teórica
Journal: Oikos (Medellín)
Database: CLASE
System number: 000344985
ISSN: 0121-070X
Authors: 1
1
Institutions: 1Universidad de Antioquia, Medellín, Antioquia. Colombia
Year:
Number: 24
Pages: 43-53
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, teórico
Disciplines: Economía,
Sociología
Keyword: Teorías económicas,
Ideología,
Comercio nacional,
Colombia,
Identidad nacional,
Nacionalismo,
Mercadotecnia,
Publicidad,
Teoría del consumidor
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).