La gramática explícita en el aprendizaje de un segundo idioma: sugerencias para la enseñanza de algunas formas pronominales del francés



Document title: La gramática explícita en el aprendizaje de un segundo idioma: sugerencias para la enseñanza de algunas formas pronominales del francés
Journal: Núcleo (Caracas)
Database: CLASE
System number: 000163396
ISSN: 0798-9784
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Central de Venezuela, Facultad de Humanidades y Educación, Caracas, Distrito Federal. Venezuela
Year:
Number: 16
Pages: 61-82
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo
Disciplines: Literatura y lingüística,
Psicología,
Educación
Keyword: Gramática,
Psicología educativa,
Pedagogía,
Francés,
Lenguas extranjeras,
Enseñanza,
Aprendizaje
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).