La filosofía y la formación docente. Hacia la construcción y consolidación de una praxis educativa más consciente, crítica y participativa



Document title: La filosofía y la formación docente. Hacia la construcción y consolidación de una praxis educativa más consciente, crítica y participativa
Journal: Laurus
Database: CLASE
System number: 000262986
ISSN: 1315-883X
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Pedagógica Experimental Libertador, Cumaná, Sucre. Venezuela
Year:
Volumen: 12
Pages: 206-235
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Pedagogía,
Historia y filosofía de la educación,
Filosofía,
Formación docente,
Profesores,
Enseñanza,
Concientizaciòn
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).