El efecto de los métodos de igualación de la muestra estándar e igualación de la muestra por disparidad en el aprendizaje de conceptos numéricos en niños hiperactivos de educación preescolar



Document title: El efecto de los métodos de igualación de la muestra estándar e igualación de la muestra por disparidad en el aprendizaje de conceptos numéricos en niños hiperactivos de educación preescolar
Journal: La ciencia y el hombre
Database: PERIÓDICA
System number: 000228935
ISSN: 0187-8786
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Veracruzana, Instituto de Psicología y Educación, Jalapa, Veracruz. México
Year:
Season: May-Ago
Number: 17
Pages: 61-75
Country: México
Language: Español
Document type: Estadística o encuesta
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Matemáticas,
Educación
Keyword: Matemáticas aplicadas,
Educación especial,
Hiperactividad,
Niños,
Estadística,
Conceptos,
Números
Keyword: Mathematics,
Education,
Applied mathematics,
Special education,
Hyperactivity,
Children,
Statistics,
Concepts,
Numbers
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).