Social Media in the Urology Practice | Opinion: NO



Document title: Social Media in the Urology Practice | Opinion: NO
Journal: International braz j urol
Database: PERIÓDICA
System number: 000434714
ISSN: 1677-5538
Authors: 1
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Institutions: 1University of Colorado, School of Medicine, Denver, Colorado. Estados Unidos de América
2Nanyang Technological University, LKC School of Medicine, Nanyang. Singapur
3Universiti Teknologi MARA, Department of Surgery, Sungai Buloh. Malasia
4Centro Médico Puerta de Hierro, Zapopan, Jalisco. México
5Hospital Central Militar, Servicio de Urología, Ciudad de México.. México
6Hospital Imed Levante, Servicio de Urología, Alicante. España
7The Chinese University of Hong Kong, S.H.Ho Urology Centre, Hong Kong. China
8Hospital Alemán, Servicio de Urología, Buenos Aires. Argentina
9Hospital Israelita Albert Einstein, Sao Paulo. Brasil
Year:
Season: Sep-Dic
Volumen: 45
Number: 5
Country: Brasil
Language: Inglés
Document type: Estadística o encuesta
Approach: Aplicado, descriptivo
Disciplines: Medicina
Keyword: Urología,
Medicina social,
Redes sociales,
Impacto social
Keyword: Urology,
Social medicine,
Social networks,
Social impact
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