Las perspectivas de madres cuyos niños están en clases especiales para transtornos de aprendizaje



Document title: Las perspectivas de madres cuyos niños están en clases especiales para transtornos de aprendizaje
Journal: Integración
Database: CLASE
System number: 000152110
Authors:
Year:
Season: Ene-Dic
Number: 8
Pages: 116-122
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, aplicado
Disciplines: Sociología,
Psicología,
Educación
Keyword: Sociología de la familia,
Psicología educativa,
Educación especial,
Problemas de aprendizaje,
Técnicas etnográficas,
Madres,
Familia,
Actitudes
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).