La formación del comportamiento de queja del consumidor: Una investigación exploratoria en usuarios de restaurantes



Document title: La formación del comportamiento de queja del consumidor: Una investigación exploratoria en usuarios de restaurantes
Journal: Innovar, revista de ciencias administrativas y sociales
Database: CLASE
System number: 000296046
ISSN: 0121-5051
Authors: 1
1
1
2
Institutions: 1Universidad de Valencia, Facultad de Economía, Valencia. España
2Universidad Pablo de Olavide, Facultad de Ciencias Empresariales, Sevilla. España
Year:
Season: Ene-Jun
Volumen: 18
Number: 31
Pages: 29-43
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Administración y contaduría,
Economía
Keyword: Mercadotecnia,
Economía de servicios,
Consumidores,
Satisfacción del cliente,
Insatisfacción,
Quejas,
Respuestas,
Restaurantes
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).