¿Adiós a la publicidad tradicional?



Document title: ¿Adiós a la publicidad tradicional?
Journal: Expansión
Database: CLASE
System number: 000539845
ISSN: 0185-2728
Authors:
Year:
Volumen: 54
Number: 1304
Pages: 58-59
Country: México
Language: Español
Document type: Entrevista
Approach: Descriptivo, divulgación
Spanish abstract Las tecnologías de IA revolucionarán la forma en que los anunciantes crean y optimizan sus anuncios para tener éxito en el acelerado mundo de la publicidad digital
Disciplines: Economía
Keyword: Condiciones económicas,
Empresas,
Mercadotecnia,
Inteligencia artificial (IA),
Publicidad digital,
Anuncios,
Estrategia empresarial
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).