Estrategias de posicionamiento basadas en la cultura del consumidor: Un análisis de la publicidad en televisión



Document title: Estrategias de posicionamiento basadas en la cultura del consumidor: Un análisis de la publicidad en televisión
Journal: Estudios gerenciales
Database: CLASE
System number: 000264976
ISSN: 0123-5923
Authors: 1
2
Institutions: 1Universidad de Chile, Santiago de Chile. Chile
2BancoEstado, Santiago de Chile. Chile
Year:
Season: Jul-Sep
Volumen: 22
Number: 100
Pages: 71-81
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Administración y contaduría,
Ciencias de la comunicación
Keyword: Mercadotecnia,
Psicología de la comunicación colectiva,
Cultura,
Imagen,
Marca,
Posicionamiento,
Publicidad
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).