Desarrollo del pensamiento crítico a través del discurso argumentativo: Una experiencia pedagógica en un curso de lectura y escritura



Document title: Desarrollo del pensamiento crítico a través del discurso argumentativo: Una experiencia pedagógica en un curso de lectura y escritura
Journal: Entre lenguas
Database: CLASE
System number: 000341462
ISSN: 1316-7189
Authors: 1
Institutions: 1Universidad de Los Andes, Facultad de Humanidades y Educación, Mérida. Venezuela
Year:
Season: Ene-Dic
Volumen: 15
Pages: 11-23
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Aplicado, descriptivo
Disciplines: Educación,
Literatura y lingüística
Keyword: Educación superior,
Pedagogía,
Lingüística aplicada,
Lectura,
Didáctica,
Venezuela,
Escritura,
Pensamiento crítico,
Enseñanza-aprendizaje
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).