Buscando elementos para caracterizar a ciencia que se pensa, que se ensina e se aprende



Document title: Buscando elementos para caracterizar a ciencia que se pensa, que se ensina e se aprende
Journal: Ensaios e ciencia
Database: PERIÓDICA
System number: 000220452
ISSN: 1415-6938
Authors: 1
2
Institutions: 1Universidade para o Desenvolvimento do Estado e da Regiao do Pantanal, Departamento de Ciencias Biologicas, Agrarias e da Saude, Campo Grande, Mato Grosso do Sul. Brasil
2Universidade Catolica Dom Bosco, Campo Grande, Mato Grosso do Sul. Brasil
Year:
Season: Dic
Volumen: 2
Number: 3
Pages: 43-63
Country: Brasil
Language: Portugués
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Ciencia y tecnología,
Filosofía
Keyword: Pedagogía,
Ciencia,
Gnoseología,
Epistemología,
Enseñanza,
Formación docente,
Empirismo,
Racionalismo
Keyword: Education,
Science and technology,
Philosophy,
Pedagogy,
Science,
Gnoseology,
Epistemology,
Teaching,
Teacher training,
Empirism,
Rationalism
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).