Análisis de una encuesta a docentes destinada a evaluar una estrategia didáctica implantada en clases teóricas multitudinarias de matemática



Document title: Análisis de una encuesta a docentes destinada a evaluar una estrategia didáctica implantada en clases teóricas multitudinarias de matemática
Journal: Educación y ciencia
Database: CLASE
System number: 000241172
ISSN: 0188-3364
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional de Tucumán, San Miguel de Tucumán, Tucumán. Argentina
Year:
Season: Jul-Dic
Volumen: 8
Number: 16
Pages: 23-36
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Aplicado, analítico
Disciplines: Educación,
Matemáticas
Keyword: Didáctica,
Matemáticas aplicadas,
Clases magistrales,
Matemáticas,
Enseñanza,
Profesores,
Cognoscitivismo,
Aprendizaje,
Participación,
Alumnos,
Guías de estudio
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).