Una revisión sobre las concepciones alternativas de los estudiantes en relación con el equilibrio químico. Clasificación y síntesis de sugerencias didácticas



Document title: Una revisión sobre las concepciones alternativas de los estudiantes en relación con el equilibrio químico. Clasificación y síntesis de sugerencias didácticas
Journal: Educación química
Database: PERIÓDICA
System number: 000249175
ISSN: 0187-893X
Authors: 1
2
Institutions: 1Universidad Nacional del Comahue, Bariloche, Río Negro. Argentina
2Universidad Complutense de Madrid, Facultad de Educación, Madrid. España
Year:
Season: Jul-Sep
Volumen: 14
Number: 3
Pages: 159-165
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Teórico, analítico
Disciplines: Educación,
Química
Keyword: Didáctica,
Investigación educativa,
Fisicoquímica y química teórica,
Enseñanza,
Equilibrio químico,
Clasificación,
Síntesis,
Líneas de investigación
Keyword: Education,
Chemistry,
Didactics,
Educational research,
Physical and theoretical chemistry,
Teaching,
Chemical equilibrium,
Classification,
Synthesis,
Research lines
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).