Un perfil conceptual para entropía y espontaneidad: una caracerterización de las formas de pensar y hablar en el aula de química



Document title: Un perfil conceptual para entropía y espontaneidad: una caracerterización de las formas de pensar y hablar en el aula de química
Journal: Educación química
Database: PERIÓDICA
System number: 000247385
ISSN: 0187-893X
Authors: 1
2
Institutions: 1Universidade Federal de Pernambuco, Recife, Pernambuco. Brasil
2Universidade Federal de Minas Gerais, Belo Horizonte, Minas Gerais. Brasil
Year:
Season: Jul-Sep
Volumen: 15
Number: 3
Pages: 218-233
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo, divulgación
Disciplines: Educación
Keyword: Didáctica,
Pedagogía,
Cambio conceptual,
Entropía,
Enseñanza,
Dinámica discursiva,
Dinámica
Keyword: Education,
Didactics,
Pedagogy,
Conceptual change,
Entropy,
Teaching,
Discursive dynamics
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).