¿Por qué los textos de química general no cambian y siguen una retórica de conclusiones?



Document title: ¿Por qué los textos de química general no cambian y siguen una retórica de conclusiones?
Journal: Educación química
Database: PERIÓDICA
System number: 000251948
ISSN: 0187-893X
Authors: 1
Institutions: 1Universidad de Oriente, Departamento de Química, Cumaná, Sucre. Venezuela
Year:
Season: Jul-Sep
Volumen: 16
Number: 3
Pages: 410-415
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, teórico
Disciplines: Química,
Educación,
Historia
Keyword: Educación superior,
Historia de la ciencia,
Filosofía de la ciencia,
Experimentos,
Rayos catódicos,
Teoría cinética,
Tabla periódica
Keyword: Chemistry,
Education,
History,
Higher education,
History of science,
Philosophy of science,
Experiments,
Cathodic rays,
Kinetic theory,
Periodic table
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).